24 Kasım 2013 Pazar

DENİZDE BAŞLADI YATAKTA BİTTİ

         İlkokuldan arkadaşlarla buluşacaktık. Bu uzun süre sonra ilk buluşmamız olacaktı ve çok heyecanlıydım çünkü ilkokulda aşık olduğum ve her gün fotoğrafına bakıp 31 çektiğim kızla yüzyüze gelecektik. bir kafede buluştuk ve benim yarak onu görünce adeta şaha kalktı. Oturduk bişeyler içtik ve tabi melda da yanımda oturuyordu çünkü aramız okuldayken çok iyiydi. Uzak kalmaktan görüşememekten bahsediyorduk ve beni antalya ya çağırdı. Bende fırsat bu fırsat deyip hemen kabul ettim.
         Bir hafta sonra antalyaya gitmiştim zaten yakın olduğu için heran gidebilirdim ama meldanın işleri vardı. Neyse biz buluştuk meldayla ve denize gitmeye karar verdik yoksa eriyecektik. hava malum çok sıcak :) ama ben hazırlıksız geldiğim için önce bana şort alacaktık. Bir dükkana girdik ve başladık bana sort bakmaya en sonunda melda bi tane beğendi ve onu almaya karar verdik.
         Nihayet denize gelmiştik ve onu bikinili görecektim. Aman allahım o da neydi öyle öyle bir göt öyle bir göğüs olamazdı neredeyse orada boşalacaktım :) sonra denize girdik ben sürekli benim aleti düzeltiyordum melda bunu bi süre sonra farketti. bana bakarak güldü ve dur sana yardım edeyim derdemez yapıştı benim yarağa. İkimizin de niyeti belli idi artık ve biraz açıldık hafiften öpüşmeye başladık. O bir eliyle benim aleti okşuyordu ben ayağımı onun amına sürtüyordum. E resmen can çekişiyorduk ve denizden çıkıp bi otele gitmeye kara verdik. Denizden çıkınca meldanın annesinin onu aradığını gördük. Telefona baktı ve benimle olduğunu söyledi (annesi beni çok severdi ). Annesi beni eve davet etti yemek hazırlamıştı iyi oldu onun da olduğu dedi. Ben biraz hayal kırıklığına uğramıştım ama çare yok serpil teyzenin davetini kabul ettik. Eve gittik güzel bi yemek beni bekliyordu yemekten önce üremizdeki tuzlu giysilerden kurtulmalıydık. Serpil teyze bana banyoyu gösterdi ve mutfağa döndü. Banyo meldanın odasına bakıyordu ve ben kapıyı örtmemiştim melda odasında soyundu ve ben bunu görünce kayıtsız kalamadım tabi başladım 31e bi süre sonra boşaldım ve kısa bir duş alıp çıktım. Yemeğe oturduk ve yemekte serpil teyze meldanın kpssyi kazanamasından yakınıyodu  hemen atıldım tabi ben yardım ederim diye( başarılı bir öğrenciydim okulda) hatta bugün ilk dersi yapalım dedim.
           Meldanın odasına geçtik ve sanki ikimizde zor duruyormusuz gibi hemen birbirimizi soymaya başladık. Göğüslerini öyle bir sıkıyodum ki neredeyse süt gelecekti :) Melda hemen yarağımı ağzına aldı. Ama ne alış sanki benim alette yılan geziniyordu :) Bende boş durmuyom tabi 69 pozisyonuna getirdim ve başladım amına dil atmaya her saniyede melda daha da iştahlanıyordu. bu şekilde meldayı boşalttıktan sonra hemen onu alıp masaya yasladım ve hiç acımadan amına sonuna kadar kökledim bu sırada da ağzını kapatıyordum ama acıyla elimi bi ısırdı ki sormayın. Buna tokatı bi vurdum yere serildi. Hemen üzerine atladım yerde abanmaya başladım buna önce tokatın etkisiyle biraz gözleri sulansada sonradan o da alıştı ve ritim tutmaya başladı. Daha hızlı sok bu kadar mı falan deyince beni bir alev aldı ve taramalı bir tüfek gibi amına girmeye başladım en sonunda melda konuşamaz hale geldi ve sadece ıh ıh ıh ıh seslerini duyabiliyordum bu şekilde 15 dakika siktikten sonra sarsıla sarsıla boşaldım içine. Babam eczacı olduğu için ertesi gün haplarını bulmam sorun olmuyordu hatta sadece bu yüzden bile okuldaki kızların yarısı sikmişimdir. Artık her hafta sonu melda ile kpss çalışıyorduk ve aramıza 1 ay sonra meldanın ablası sevgi abla katıldı :) devamı daha sonra

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN IST MALTEPEDEN JIGOLO NUZ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ O KADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EŞİNLE BERABER MUKEMEL Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR VE İŞİNDE UZMAN JIGOLO ARAYAN KALIIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜ Bİ ERKEK ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM MUHTESEM Bİ SEKSİ BERABER YASAYALIM LÜTFEN CİDİ VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Slm iyi geceler ben POYRAZ ciddi aşk ciddi ilişki ciddi anlamda evlilik istiyorum evliliğe ciddi OLGUN BAYANLAR VAPSAP TAN YAZIN TANIŞALİM MESAJLASALİM SOHBET EDELİM LÜTFEN GİZLİLİK ÖN PLANDA HER ZAMAN İÇİN SÖZ VERİRİM BİR KADININ ERKEGİNDE BEKLEDİĞİ DİLEDİĞİ HER MUTLULUĞA İLGİYE SEVGİYE HUZURA AŞKA SEKSE VARIM BEKAR DUL YADA ÇOCUKLU BAYAN ASLA FARKETMEZ SAYGI SEVGİ İLGİ ÖNEMLİ VAPSAP NUMARAM 009 66 537 853 938 POYRAZ01

    YanıtlaSil